我的化妝包

想寫這篇文章很久了~
因為相片一早影完, 只欠我的字啊~ (還是太懶了吧~)

我的化妝品不多, 基本上化妝袋已經可以完全裝完了~ (不計粉底的話~)
看看我的化妝袋, 足足有一磅的重~ 我的袋子都是因為他而變重了
~
所以自從我在公司的位置調得較少人見到的位子之後, 化妝包大部份時間都是放在公司裡~

cosmetic bag 01.JPG 

來看看化妝包的乾坤吧~

cosmetic bag 02.JPG 

上排 (左至右)
Shiseido  mascara base
maxfactor masterpiece mascara
kate eyeliner gel
INOUI ID eye brow pencil
no brand eye shadow
Makeup forever eyeliner pencil (Black + Brown)
MAC eyeliner pencil (
閃米, 閃紫, 閃藍)
KP day defence
no brand BB Cream
chanel essence sample
mary quant eye base

中排 (左至右)
no brand pencil sharpener
shiseido
睫毛夾
paul and joe 2-way
Mary Quant
碎粉盒 (KP powder inside)
Kaneba
米白eye shadow jelly
shiseido brush

下排 (左至右)
Kate eye shadow set
Mac blush
Bobbi Brown blush
Kate eye shadow set

其實我既化妝品真係唔多~ 每日既化妝幾乎都係千篇一律, 全無變化~
然而, 正因為咁, 所以我係每日番到公司先化~ 可以節省不小時間啊~

但黎緊可能會少的到公司化或者寧願早的番到公司化, 會冇咁多人睇到~ 而公司的女同事都冇咁妒忌啊~ (明明公司得兩個女同事, 我同佢~ 佢其他同事同我講番, 話佢係咁周圍唱我當我唔岩, 當我怕左佢, 就早的番去化啦~ 明明佢低級過我ga ma~)

就係咁啦~

黎緊應該開始分享我用過的護膚品~ 怎樣說, 我的護膚品真的太多了~

arrow
arrow
    全站熱搜

    kathytam123 發表在 痞客邦 留言(2) 人氣()